جملات و پیامک های تیکه دار

تبلیغات


جملات و پیامک های تیکه دار

مجموعه : اس ام اس,طنز,,

تعداد بازدید :1516

 

هروقت در فریب دادن کسی موفق شدی

به این فکر نکن که اون چقدر احمق بوده

به این فکر باش که اون چقدر به تو اعتماد داشته

شیشۀ نازک احساس مرا دست نزن !

چِندشم می شود از لکۀ انگشت دروغ…!!! …

آن که میگفت که احساس مرا می فهمد ….

کو کجا رفت که احساس مرا خوب فروخت

بیــشتـریـن ضــربــه هـــا،

همیشه واسه بهــتـریـن آدمـــا بوده !

واسـه خوبی هاتون ،

حد بذارید !!

تو می دانی آنها که از چشم می افتند،

دقیقا کجا می افتند؟! …

به دنبال خــــــــــودم می گردم!!!

تو بردی… همه هورا کشیدند…

حالا پایت را از روی خرده های دلم بردار… کافیست…

باز هـــــم خیال تو مرا “برداشــــت”

کجا می برد نمیدانم!

آهــــای نارفیق …

بازی ات که تمام شد مرا دوباره

با همین لباس بی قراری دیدن دوباره ات

بر سر شعر هایم بنشان!!!

زندگی را به بهانه خواب

خواب را به بهانه درد

درد را به بهانه تو

فراموش کردم

حال خود قضاوت کن که

از من چه ماند

جز تویی که وقت و بی وقت من را

انکار می کنی

جلوی آینه قدی می ایستم ؛

و از تک تک اعضائم ،

بخاطر این اوضاعم …

عذر خواهی میکنم … !!!

دلم کسی را می خواهــــد

که هر شب به من بگوید دوستــــت دارم

و هر روز آنرا ثـــــابت کند..!!

احساسم را به دار اویختم

منطقم را به گلوله بستم

لعنت به هر دو , که عمری بازی ام دادند

دیگر بس است

می خواهم کمی به چشمانم اعتماد کنم. . .!

کاش دنیا چند ثانیه خفه می شد

تا من با خودم گپی بزنم

مراقب باش به چه کسی اعتماد می کنی

شیطان هم یک زمانی فرشته بود

ﻫﻤﺒﺴﺘﺮ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺍﺳﺖ

ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ ﮐﻪ ﺁﯾﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﻤﻨﻔﺴﯽ ﻫﺴﺖ ؟

هر چقدر عینکم را تمیزتر می کنم

دنیا کثیف تر می شود

زنــدگـی اتّفــاقِ نـادریـست کـه

بــرای بـعضـی از زنــــده ها می اُفتــد

عشق های امــروزی

بی نام

قابل انتقال به غیر

و معاف از احساس می باشند

گرگ همان گرگ است ، شغال همان شغال

و بین این همه حقیقت تنها آدم است که آدم نیست

هرچند بی حد تو رو میخواستم

اما باز تو در حد من نبودی !

یه سری هم هستن

نه تنها آدم با اونا ما نمیشه

بلکه از من بودنم میفته !

دلم که از کسی بگیرد پاک میکنم

گاه اشتباهش را ، گاه خودش را !

سیاه لشکری بودم در عشق تو

و فک می کردم بازیگر نقش اولم ؛ افسوس …

کاش به جای دلم

دستم را میشکستی که نمک نداشت !

لیاقت خیلی مهمه

ولی گاهی ما با احساساتمون لیاقتهای دیگران رو نادیده میگیریم

و اجازه میدیم خودشونو بیشتر از اونی که هستن حس کنن !

اونی که واسه تو ادعا میکنه

واسه با ما بودن دعا میکنه ، بـــــله !

ﺁﺭﻩ ، ﻣﻦ ﺳﺮﺩﻡ ﻭ ﻣﻐﺮﻭﺭ

ﭼﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ توی ﻓﺮﺩﺍﯼ ﻣﻦ نیستن !

نه عزیز من

آنهایی که عاشقت شده اند اعصابم را خرد نمی کنند

اعتماد به نفسم را بالا می برند !

برای بعضی آدما باید مثل قسمت سرد بالش باشی !

سرد که باشی دوسِت دارن …

ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﯿﺸﻦ

ﻓﻘﻂ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻣﺪﺗﯽ ﺧﻮﺩ ﻭﺍﻗﻌﯿﺸﻮنو ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﻥ !

 

 


برچسب ها : جملات و پیامک های تیکه دار,
[RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js]
مطالب مرتبط

بخند
اس ام اس های نوروز 92
اس ام اس روز مادر
اس ام اس تسلیت ماه محرم
اس ام اس عاشقانه و تنهایی ۳۴۷
اس ام اس فلسفی ۳۴۴
اس ام اس عاشقانه زیبا ۳۴۳
اس ام اس خنده دار
اس ام اس عید نوروز
پيامک عيد نوروز و بهار

نظرات


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات
جدیدترین مطالب
پنل کاربری

نام کاربری
رمز عبور


نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
تبلیغات
نویسندگان
تبادل لینک اتوماتیک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فتو ستاره ساق و آدرس setarehsagh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






اخرین نظرات
لیان استور - خبر جالب و متفاوتی بود ممنونم - 1397/11/9
هونام سنگ - با سلام و درود و تشکر از ارائه بازیه جالبتون.موفق باشید. - 1396/7/17
مهاجرت به آلمان - لااااااااااایــــــک خیلی لذت بردم
به ماهم سربزنید
http://migrate.mento.ir - 1394/11/8
مرجان - سسسسسسسسلام نوشته هاتون حرف نداره http://goo.gl/plzaWZ - 1394/11/8
M - - 1394/11/2/setarehsa
محمدرضا آقابیگی - خوبه ولی آمار جمعیتتون مال چند سال قبله - 1394/10/19/setarehsa
همشهری - عجب زندانیه . اونوقت اون آدمای خودفروش فتنه گر دم از زندانهای یاران میزنه - 1394/5/27/setarehsa
m - سلام خوشم اومد ایول - 1394/2/30/setarehsa
مصطفی - مرسی از مطالب خوبتون
و سپاس برای درج نام وب سایت درباره همه چیز به عنوان مرجع خبر
کاش همه آدما مثل شما بودن وقتی مطلبی رو کپی می کردن
مدیر وب سایت درباره همه چیز - 1394/2/6/setarehsa
سانیا17 - لاااااااااااایک داره بخدا - 1394/2/5/setarehsa
مطالب پر بازدید
اشتراک خبرنامه
شما کاربران گرامی با عضویت در بخش خبرنامه اینترنتی می توانید تمامی مطالب منتشر شده در فانتیک را در قالب یک ایمیل هر روز در اینباکس خود دریافت نمایید و به این صورت هیچ مطلبی از فانتیک را از دست نخواهید داد پس همین الان عضویت خود را تکمیل نمایید.
تبلیغات متنی